Впровадження проекту "Садочок - простір дружній до дитини"

Педагогічні працівники відвідали навчально-практичний семінар"Садочок-простір дружній до дитини" . У рамках проекту були створені відповідні умови для розвитку кожної дитини з урахуванням її особливостей, здібностей. Групові кімнати поповнили м'якими модулями, гімнастичним інвентарем, конструкторами, розвивальними пазлами та дидактичними іграми. З дошкільниками проводили заняття з використанням "Ляльки-персони" та "ранкові зустрічі".

Ранкові зустрічі в групі №6:

/Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-13_09-54-45-039.jpg /Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-13_09-53-57-362.jpg /Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-13_09-54-44-917.jpg/Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-13_09-54-45-421.jpg

Заняття в групі №9 з лялькою-персоною:

/Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-18_17-39-24-707.jpg /Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-18_17-39-25-175.jpg /Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-18_17-39-24-949.jpg /Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-18_17-37-42-416.jpg

18.10.21 року у спеціальній групі №4 для дітей з порушенням мовлення відбулося обговорення проблемної ситуації, коли діти не бажають гратися з представниками іншої статі.Педагог залучила до цього ляльку-персону.Це сприяло тому, що діти ділилися власним досвідом, своїми почуттями, пропонували шляхи вирішення проблеми.

Заняття в групі №4 з лялькою-персоною:

/Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-18_17-40-37-364.jpg /Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-18_17-40-37-258.jpg /Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-18_17-40-37-139.jpg /Files/images/proekt_prostr_drujny_ditini/зображення_viber_2021-10-18_17-40-37-053.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 228